KAMAR MANDI TERMINAL SIANTAR

HUMOR DAN LAWAK BATAK TAPANULI

KAMAR MANDI TERMINAL SIANTAR
BUANG AIR KECIL Rp 500
BUANG AIR BESAR Rp 1 000

Songon i ma tarsurat di dinding laho masuk tu Kamar mandi ni Terminal P Siantar
Na sahali laho ma ahu mardalani tu Limapuluh . Ala ndang adong bus na langsung tu Limapuluh maradian ma satongkin di Terminal P Siantar.
Kebetulan tingki i nunga naeng BB ahu . Gabe husorohon ma tu kamar mandi i
Dung sidung ahu naeng manggarar ma hulean ma arga Rp 5 000 .
Petugas : Marhua Abang ?
Ahu : BB (Buang air besar)
Petugas : ( dipaulak Rp 3 500)
Ahu : Beasa Rp 3 500 . Tarif Rp 1 000 do molo BB
Petugas : Molo BB pasti Buang air kecil .
Ahu : Ganti hamu ma tarif i bah !
ningku huhut lao ahu . Ai nunga ro bus na laho tu Limapuluh

BY
Mangatas Sibarani - HUMOR DAN LAWAK BATAK TAPANULI

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Dapatkan HUMOR DAN LAWAK BATAK TAPANULI dengan memasukkan alamat email, GRATIS:

Delivered by FeedBurner

POSTINGAN TERBARU

MARSIKOMENAN MA DISON