Si rikkot manuhor manuk,

Sekilas malam:
Si rikkot manuhor manuk,
dsda tikki lao ma imna tu pajak lao manuhor manuk i.

Rikkot: ito, sadia sada manuk on. . ?

Pnjual:manuk aha do ito,manuk kmpung mnang mnuk sioto. !

Rikkot: manuk sioto i ma ito.asa lbh murah.

Pnjual: bah. . .unang sala hmu ito.marsiargai do tong manuk sioto dah.

Rikkot: oh. . .ido? Attar sngondia ma beda ni arga na ito!

Pnjual: mlo manuhor manuk sioto ito,
mamereng Oto na do,,
mlo sngon ho do oto na, mura pe ta baen.
Ale mlo sngon oto ni na mnjaha on do oto na, tamba do arga na.

Rikkot: ido muse ma ate. . .(sambil senyum)

by Raffy Coy

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Dapatkan HUMOR DAN LAWAK BATAK TAPANULI dengan memasukkan alamat email, GRATIS:

Delivered by FeedBurner

POSTINGAN TERBARU

MARSIKOMENAN MA DISON