#ketika dilampu merah#

#ketika dilampu merah#

pas tikki lampu merah,adong ma sahalak oppung boru marsipeda
di pudi ni oppung on sahalak doli2.
dung lampu ijo,sai tong disi oppung on
di klakson doli2 ima sian pudi,ale paula so dibege oppung i
jadi dipajonok doli2 ima tu labbung ni oppung i ninna ma:

doli2 :ai aha dope sipaima onmu oppung nga lampu ijo on
oppung :je molo lampu ijo boha roa?
doli2 :padalan ma oppung
oppung :dang lomo rohakku!
doli2 :paima aha dope roa oppung
oppung br:paimahon warna kesukaanku
doli2 :ai warna aha kesukaanmu oppung?
oppung br:warna PINK amang(dngn sikap agak malu2)..
doli2 :sahat tu na mate pe ho oppung dang adong i
oppung br:bah,gabe ho do mmboto..
doli2 :oppung-oppung jaman sonari dng tarpareso be(laos lao)
oppung br:ish,,siapa lo siapa gue
muka lo di pantat gue

selamat sore ma dihita sasude!!!

by. Desy Manoellank

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Dapatkan HUMOR DAN LAWAK BATAK TAPANULI dengan memasukkan alamat email, GRATIS:

Delivered by FeedBurner

POSTINGAN TERBARU

MARSIKOMENAN MA DISON