disada tikki marpesta ma amanai engkol dohot nai unggal..

disada tikki marpesta ma amanai engkol dohot nai unggal.. (pesta mangoli) :D
tiba ma pasahathon ulos ..
parjolo ma inongna pasahathon ulos...
bingung do attong natua-tua on tikki pasahathon ulos i... (aha do baenon uppasa ku inna rohana)
tep ma.... ittor dapot ni natua-tuaon do attong uppasa na..

natua-tua : dihamu anakku dohot parumaen hu.. dohonokku ma uppasa..

SAUT DO HAPE ANAKKU AMANI ENGKOL,
TU PARUMAEKKU NAI UNGGAL,
SAI TUBU MA DI HAMU ANAK NA TARENGKOL,
DOHOT NATARUNGGAL.

natorop : HEMMMMMATUTU..... !!!!!!

hahahahahahahahahahahahahahahahha

by. Jontara Panjaitan

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Dapatkan HUMOR DAN LAWAK BATAK TAPANULI dengan memasukkan alamat email, GRATIS:

Delivered by FeedBurner

POSTINGAN TERBARU

MARSIKOMENAN MA DISON