Di introgasi polisi ma si ullus, ala mago 3 horbo ni hampung...

Di introgasi polisi ma si ullus, ala mago 3 horbo ni hampung...

Polisi : mangakku ma ho ullus, ho do manakko horbo ni hampung i kan ?

Ullus : daong bapak, dang adong hu takko horbo ni hampung bah...

Polisi : unang pola margabus ho, adong do saksi membereng ho di pudi jabu ni hampung...

Ullus : ooohhh.... na mallului tali do au di si bapak, naing pakkeon di kobun nami...

Polisi : ooohhh ido, adong do nian dapot tali i...?

Ullus : (las roha na) dapot hu do attong bapak dah.., na ganjang muse do tali i, ittor hu tarik ma attong tali i tu kobun nami...

Polisi : bah atik na tali ni horbo do na ni tarik mi Ullus...

Ullus : dang hu paboto-boto i bah, pokok na tali ma na hu tarik i...

Polisi : (dipakaluar pistol na)

Ullus : (mabiar huhut marpikkir satokkin) unang ittor muruk jo bapa i ahhh.., toho do holan na manarik tali do au, ale ujung ni tali i sakkot tu mussung ni horbo...

Polisi : dageeee mussung nion... (emosi) jadi piga ma tali na ni tarik mi..

Ullus : sada do bapak...

Polisi : (dikokkang pistol nai ditodong kon tu ulu ni si Ullus) jujur ho, ai tolu mago horbo ni hampung i...

Ullus : (hitir-hitir pat na) agoohhh.... tenang jo hita komaddan... padao jo pistol mon ahhhh... tutu hian do sada hutarik tali ni horbo i, na mangihut do anak na dua...

Polisi : (disimpan pistolna) telp ma hallet mu asa adong donganmu di hurungan...

Ullus : (tangis situtu) minceeee haciaaannnn...

by Mangatur Simanullang

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Dapatkan HUMOR DAN LAWAK BATAK TAPANULI dengan memasukkan alamat email, GRATIS:

Delivered by FeedBurner

POSTINGAN TERBARU

MARSIKOMENAN MA DISON