Sada tikki tangis ma si balluhap..


Sada tikki tangis ma si balluhap..
Jei ro ma si ucok, konco si balluhap..

Ucok : ai aha i sai tangis ho disi?

Balluhap : putus solop swallowku.. Hikz..hikzz..

Ucok : apala solopmu do na putus tor tangis ho oto.. Hurippu do na putus cinta ho.

Balluhap : hikz..hikzz..ai i do na hutangishon..

Ucok : aha huroa hubungan ni putus solopmu tu putus cinta? Lakiapp..

Balluhap : hikz..hikzz.. Paima so huuduti patoranghon, ai ho do si lakkiap begu... Hikz..hikzz..
Jadi songon on carita na, baru jadian ahu dohot hallethu si nurmince, ituhor hami ma solop swallow on, las on ma padan nami, molo putus solop on, bah putus ma cinta nami.. Hikzz..hikzzz...

Ucok : wuahahahaahaha.. Padan muna pe padan sibagur.. Hea do putus solop putus cinta niba..Kwkwkwkwk

balluhap : hikzz..hikzz.. Laffet ma lae!! Hikz..hikz..

BY. Preman Kampus Gaul

Tidak ada komentar:

Posting Komentar

Dapatkan HUMOR DAN LAWAK BATAK TAPANULI dengan memasukkan alamat email, GRATIS:

Delivered by FeedBurner

POSTINGAN TERBARU

MARSIKOMENAN MA DISON